Ми завжди обіцяли працювати на випередження. Ми ще ніколи не виконували свої обіцянки настільки вичерпно, настільки всеосяжно, як із новим Audi A8. Він дає початок новій мові дизайну, новій ідеї керування, новому рівню якості. Новий Audi A8 представляє майбутнє автомобілів класу люкс.
Активна ходова частина Audi AI, що пропонується в А8 додатково, виконує два основні завдання. По-перше, вона забезпечує повну та надзвичайно ефективну поперечну та поздовжню стабілізацію автомобіля при будь-якому завантаженні з урахуванням стану дороги, положення на дорозі та швидкості. У першу чергу це сприяє суттєвому підвищенню комфортабельності руху. По-друге, дана технічна інновація підвищує рівень пасивної безпеки, хоча тягове зусилля і так регулюється за допомогою системи Quattro. У випадку гальмування до повної зупинки воно додатково оптимізується шляхом максимально точного розподілу зусиль на всі чотири колеса. Коливання передньої частини активно гаситься, а гальмівний шлях суттєво зменшується. Крім того, у разі бокового зіткнення кузов автомобіля піднімається на 80 міліметрів за півсекунди, завдяки чому підвищується безпека в салоні автомобіля.
Усі ці функції можуть бути реалізовані тому, що ходова частина вперше працює повністю за рахунок електромеханіки, і залежно від ситуації кожному окремому колесу передається необхідне зусилля. Усе це знаходиться під контролем центрального блока керування, який аналізує сигнали датчиків і передає відповідні команди електромагнітним клапанам, які плавно регулюють силу амортизації відповідних амортизаторів.
Audi A8 є гібридом. Двигун внутрішнього згорання, 48-вольтний стартер генератора ремінного привода з водяним охолодженням і літій-іонний акумулятор вперше з'явилися у автомобілях серійного виробництва. Це нововведення є основою цілого ряду вдосконалень, які стали ознакою більшої ефективності та підвищеної комфортності руху.
Стартер генератора ремінного привода (RSG) виконує подвійну роль: він може працювати або як електродвигун, або як генератор. Працюючи в першому режимі, він видає значні 60 ньютон-метрів моменту привода. В Audi A8 вони використовуються з особливою метою: після того, як ви досягли цільової швидкості, у діапазоні між 30 та 160 км/год згорання вимикається на час до 40 секунд - для комфортного спокійного руху накатом без викидів шкідливих речовин. Проте RSG має достатньо сили, щоб знову запустити двигун. Ви торкаєтеся педалі акселератора - і двигун знову енергійно включається в роботу.
Навіть під час уповільнення генератор має свої переваги: у комбінації з потужною батареєю він робить можливою інтенсивну рекуперацію через задню вісь. Таким чином, в автомобіль знову повертається використана енергія. У багатьох випадках така регенерація є ефективнішою, ніж згаданий рух накатом, тому система керування приводом А8 безперервно контролює та аналізує ситуацію. Крім того, використовуються дані фронтальної камери, дані асистента прогнозування ефективності (доступний додатково) з актуальними даними про маршрут та отриманими від датчиків параметрами.
Залежно від швидкості змінюються вимоги до керованості: якщо для повільного руху важливою є зручність керування, то на високій швидкості крім динамічності важливого значення набуває стабільність. Навіть із технічної точки зору тут приховується протиріччя, яке до цього часу часто призводило до поступок і таким чином завжди виводило на перше місце аспект керованості та відгуку.
Система динамічного керування повним приводом тепер назавжди вирішила цю дилему. За допомогою центрального блока керування вона комбінує динамічне керування на передній та задній осях. Залежно від поточної швидкості її алгоритм перетворює рухи рульового керування на відповідний оптимальний кут повороту колеса. Завдяки цьому досягається суттєве покращення керованості: при проходженні поворотів або паркуванні значно знижується зусилля на кермі - завдяки повертанню задніх коліс у протилежному до повороту напрямку суттєво зменшився радіус розвороту автомобіля. До 120 км/год ви насолоджуєтеся спортивною маневреністю; автомобіль рухається як по рейках. На вищій швидкості необхідний кут повороту стає ще меншим, що дозволяє розслаблено та спокійно рухатись по швидкісних автомагістралях.
Завдяки багатоколірній комбінації контурного та внутрішнього освітлення точні світловоди прикрашають салон автомобіля. Елементи дизайну салону підкреслюються, роблячи його більш виразним.